Drydnz12 Zeyno35 oral veriliyor iki doz. Her çocuk 5 yaşına kadar mutlaka bir kere bu virüsü geçiriyormuş eğer aşı olmazsa. Geçen doktorumuz mutlaka yaptırın ölüme kadar gidebilir demişti hatta bu kadar açık ve net 🤦🏻♀️😔🤷🏻♀️
Esragrblk Drydnz12 herkeste aynı etkiyi göstermez tabi ama genel olarak yan etkisiz bir aşı. Şimdiden geçmiş olsun kuzuya😘
Deletedmom190 Drydnz12 Bende 9 gun sonra yapicam kendim evde. Galiba alerjisi olan cocuklarda yan etki yapiyormuş.
Zeynepazram Deletedmom190 ben ilk dozu yaptırmıstım sonra bu ay itibariyle alerjisi oldugu kanısına vardık gastro doktoru 2. Dozu yaptırma dedi
KitapKurduAnne Drydnz12 Aaa öyle mi ? Ben de en yan etkisiz aşı diye biliyordum . İnşallah sorunsuz geçer sizin de .🌸
zeynan Drydnz12 Bizde yan etkisi olmadı, karma aşılarla yaptırmıştık hatta. 🥳 Allah’ın izniyle bir şey olmaz, yüreğinizi ferah tutun.
smine Drydnz12 ilk defa duydum eğer kan olursa enfekte olmuş demektir . O zaman doktorunuza sorarsınız
Zeyno35 Teşkkür ederim☺️ Ben 3. Ayında yaptırıcam başka aşısı olmadığı için yan etkisi umarım olmaz 🙄🙏🏼
Kubraeylul19 Drydnz12 çok şükür hiç bir yan etki yaşamadık biraz ateş yapar dedi doktor ama hiç yapmadı 🙏
Haticeee Drydnz12 biraz huysuzluk yapabilir diğer aşılar gibi çok yan etkisi olmuyor benim ilk bebeğimde ikinci dozu biraz ateş yapmıştı ikinci bebeğime ilk dozunu yaptık hiç yan etkisi olmadı