Drydnz12 Kızlar bizim haftaya rota aşımız var, yan etkilerinden baya korkuyorum. Sizin yavrunuzla tecrübeleriniz ne oldu aşı sonrası ?
Drydnz12 Esragrblk burada kakasında kan vardı gibi şeyler okudum bazen ondan biraz kendimi rahatlatmak istedim
Esragrblk Drydnz12 herkeste aynı etkiyi göstermez tabi ama genel olarak yan etkisiz bir aşı. Şimdiden geçmiş olsun kuzuya😘
smine Drydnz12 yan etkisi yok sadece aşıdan sonra kaka yaptığında bezini dikkatli alıp ellerinizi bir yere sürmeden direk yıkayın 👍
KitapKurduAnne Drydnz12 Aaa öyle mi ? Ben de en yan etkisiz aşı diye biliyordum . İnşallah sorunsuz geçer sizin de .🌸
Ates_mami Drydnz12 2. Dozunda genellikle yan etki oluyormuş. İlkinde hiçbişey olmadı. 2.yi 10 gün oldu yaptıralı. İlk gün bir kere ateşi çıktı. Calpol verdim. Düştü birdaha yükselmedi. 3 gün boyunca çok huzursuz oldu ama.
Drydnz12 Ates_mami neyseki yine iyi atlattınız inşallah bizim de kolay geçer. Her 100.000 çocuktan birtanesi böbrek enfeksiyonu geçiriyormuş bu aşıdan. Çok araştırmayacaktım aslında be.
smine Drydnz12 ilk defa duydum eğer kan olursa enfekte olmuş demektir . O zaman doktorunuza sorarsınız
Zeyno35 Bizimde var ay sonu rota aşımız ama doktorla görüşüp öyle sağlık ocağına gitmemiz gerekiyormuş nasıl oluyor adımları neler bana da anlatırmısınız ☺️
Drydnz12 Zeyno35 oral veriliyor iki doz. Her çocuk 5 yaşına kadar mutlaka bir kere bu virüsü geçiriyormuş eğer aşı olmazsa. Geçen doktorumuz mutlaka yaptırın ölüme kadar gidebilir demişti hatta bu kadar açık ve net 🤦🏻♀️😔🤷🏻♀️
bianneeee Drydnz12 ilk doz verem asisiyla denk geldi biraz ateş yaptı ama ikinci doz 5. Ay asilariyla yapıldı hafif ateşle atlattık