Premses- _elsm_ evet birde öyle deneyin ve son sutu almasına gayret edin protein vitamin yönünden çok zengin o
Eslemidilinannesi Mavi_ zorlada olsa emziriyorum emmeyincede kaşıkla veriyorum ama yinede olmuş sarılık
Eslemidilinannesi Selin44 bnde ıslatıyorum zorda olsa uyanıyo ama sürekli bi uyku halinde sarılıkta olmuş zaten kuzum 😔
mrvcr Eslemidilinannesi sarılık varsa, tek ilacı anne sütü. sık sık uyandırıp meme teklif edin. almıyorsa enjektörle vermeyi de deneyebilirsiniz. daha çok küçük annesi, alışır bi kaç güne ☺️
Eslemidilinannesi Aybukebkl canım kilo almış bile dr sütün yeterli dedi ama sarılık 11 çıktı şuan tek problem tutmuyo yarım saat bi saat uğraşıyorum ağlaya ağlaya zor tutuyo harab oluyo zaten
Eslemidilinannesi mrvcr kaşıklada olsa veririm yeterki geçsin peki dr tekrar gitmeme gerek varmı acaba sütle geçiyosa uğraşırım
Eslemidilinannesi mrvcr dün gittim tekrar test yaptırırsın dedi ama herkes geçer diyo bnde hastaneye gidip risk almak istemiyorum virüsten dolayı
mrvcr Eslemidilinannesi haklısın canım insan korkuyo ama yine de ihmal etmemek lazım. devlete mi gidiyosun özele mi?
55eren55 Eslemidilinannesi canım memeni bebeğin damağına yerleştir ilk zamanlar bilemiyorlar benim bebeğim 2 aylık olunca tam tutmaya başladı bulamıyordu ağzının içinde meme arıyordu
55eren55 _elsm_ gazı olabilir canım gazının olup olmadığından emin ol sonra tekrar emzir karnını kontrol et sert mi değil mi