Prensesannesi_ Aynen öyle napıcaksın kılık kıyafeti şu dönemde zaten heryerimiz yasak.Kısıtlı yaşadığımız şu günlerde insanlarımız fazla rehavete kapıldı ya bakalım hayırlısı.Herkes bayram tatil planı yapmıştı ya inanamıyorum dedim ya ,oysaki ne vaka bitti ne ölüm bitti sadece azalma var diye bu kadar rahatlıyorsak bitse nolucak acaba 😏 Böyle giderse 2.nci değil 5.nci dalga çıkar Allah korusun hepimizi 🙏🏻