Bugraanne Hatice3424 yani açtık nihayetinde kurduk denedik bikaç gün ama 1 saat uyumamıştır.tamam arkadaşın vazgeçme durumu olursa konuşuruz
Hatice3424 Bugraanne evet öyle de kargo da en az 15 20 öderim sanırım 130 a falan zaten trendyolda var alıcaktım da ikinci ele göre uygun bulursam sıfır alıcaktım yani😊 siz elden çıkarmaya bakıyorum gibi biley yazmıştınız diye yazıdm
Bugraanne Hatice3424 elden çıkarmaya çalışıyorum ama ben 200 e aldım ona göre elden çıkarmaya çalışıyorum.eğer varsa netten alsaydınız madem ne diye yazıyosunuz yok kaç aya kadar yok şöyle böyle 😀ben fiyatı belirtmişim zaten.niyetiniz yoksa oyalamayın bari
Hatice3424 Bugraanne siz iyi misiniz 😅 130 a nette var yazdım ikinci el temiz bulursam neden almayayayım ??? 90 a alsam kapıda ödeme bana ait diyosunuz 20 de ona verirsem mantıgı ne !