Alinaninannesi korkmanıza gerek tok benim bebeğimde hep yeşil kaka yapıyordu doğduğundan beri hatta bazen mukuslu😒 bende çok taktım kafaya 4 ayrı doktora gittim hepside normal dediler kan yoksa sıkıntı yokmuş ben yine içim rahat etsin diye gaita tahlilide yaptırdım çok şükğr temiz çıktı hepsinin dediği gibi normalmiş 😀 3. ayından sonra birden sarıya döndü..5 aylık şuan bir haftadır yine yeşil..doktorun biride üşüten bebeğin ateşi çıkar halsiz olur kakayla alakası yok demişti 🤔 kulak ağrısı olayına gelincede kulağı ağrıyan bebekte huysuzlanırmış hep ellerini hiç kılağından çekmezmiş falan başka bir şeyi yoksa normaldir