minikfare merhabalar öncelikle sütünüz zaten bebegıne özel üretiliyor o yuzden süt yaramaz diye birsey yok vucudunuz bebegınızın 9 ay boyunca her ihtiyacını karsılıyorsa sonrasınıda karsılar emın olun. Emzirmek sütü arttırmanın en iyi yolu bebegınızle sakın oldugu zamanda tentene temas veya dusa bırlıkte gırıp emzırme ıyı gelebıkır memeyı tutması ıcın, uykuda yada uykudan yebı uyandıgında sersem halı daha ıyı gelebılır. Eger emzıremıyorsanız 2 saatte bır 10 dk sagım öneriyolaf ıkı memede 10ar dk ama sizin bünyenız nasıldır orasını bılemem bırde sagdıgınız sütü kesınlıkle bıberonla vermeyın biberonun akıs hızına alısan bebek meme emmez bıberondan hızlı akar cabuk doyar ugrasmaz ama meme emmek uğrastırıcıdır ve yorulur rahata alısanca meme ıstemez bırsürü süt verme yöntemi var arastırın derım ben bırde sıze tavsıyem facebookta emzırme akedemisi dıye bır grup var emzirme danısmanları oradan her konuda sıze yardımcı oluyor. Ben bütün bildiklerimi oradakı yazılara borcluyum. Yazdığınızda cevap verıp sizinle her sorunda ilgilenıyolar tavsıyemdır 👍🏻