Yagmur4554 Yarım ağızla anneler günümü kutladı,Hediye alacağını söyleyip almadı(İlla hediyesinde değilim alıcam diyip almamasına kırıldım) ben de doğal olarak hediye bekledim ama geldiğinde eli boştu maalesef 🤷🏻♀️E kırıldım tabi ama güzel iki söz yerine bir sürü laf hakaret işittim…O günden beri mecbur olmadıkça konuşmuyoruz,zaten aramız yeni düzeldi gibiydi ipler yine koptu,hayırlısı artık🤷🏻♀️