Matmazell_ babalar günü ne ya benim eşimden duyduğum tek şey “bin bitin gin çilişiyirim çik yirginim” oluyo, sonra bi bakıyorum yatmış. O günde onun bana hediye alması lazım, bebeğime yetişebilmeye çalışmaktan bıyıklarımı bile almaya vaktim yok ben daha baba gibi duruyorum bence😂