Busragungor o zaman uzun uzun açıklayayım 😅 diyelim ki taze ekmek aldık buzdolabının normal kısmına koyduk. Ertesi gün çıkardık taptaze bir ekmek olmuyor. Ama buzluğa koyup çıkarınca ısıtıp taze ekmek yer gibi yiyoruz. Bu yüzden buzluğun daha koruyucu olduğunu düşünüyorum. Sonuçta direk sıcakla buluşturmayınca da besin değeri ve içindeki proteinlerin yapısı değişmiyor. Bu benim tamamen kendi kişisel deneyimim ve fikrim. Bu yüzden bir kaç saat bekleteceksem buzdolabına koyuyorum. Ama zaman biraz daha uzunsa direk buzluğa atıyorum.