Busragungor merhaba, sütünüzü doğru çözme yöntemiyle çözüyorsunuz. Öncelikle dediğiniz gibi buzluktan alt dolaba indirilir sonrasında sıcak su içerisinde ısıtılır, koku ise sütünüzü sağdığınız anda sıcaklığı gitmeden buzluğa attığınız için oluyor. Sütünüzü sağdığınızda öncelikle soğumasını bekleyip sonrasında buzluğa atmanız gerekiyor. Bebeğinize sütünüzü verebilirsiniz bozulma olmamış. Bozulma olması durumda kesik kesik oluyor ısıtılan süt. Eğer aklınıza sağmak veya süt hakkında birşey takılırsa instgramda emzirme_danismanligi Semra Abbasoğlu var onu takip edebilirsin. Çok güzel bilgiler veriyor.