Pamugunannesii aynısını yaşadık.yüzustu koyduğumuzda bağırırdı 8 aylıkken 9 aylıkken.sonra 10 aylık olduğunda bağıra bağıra komando gibi az az dolaşmaya başladı.sonra da emekleri.simdi 10 buçuk aylık.ne zaman emekledi bilmiyorum bile.bir anda oluverdi😉