eSved Ayrı yıkıyorum.Açık renkli ve beyazları beraber,koyu renklileri de biriktirip onları da ayrı yıkıyorum çünkü bazıları renk verebilir siyah bir iki tane taytı var mesela beyazlarla atmak istemiyorum,daha renk karışması olmadı ama önlem amaçlı böyle devamm ediyorum🌸