tosbikinannesii Deletedmom331 sorma ya öyle oluyor benim de avuç avuç dökülüyor bi ara ben bile düşündüm sıfıra vurayım diye 🤭
Gulmrt Deletedmom331 kızım 3,5 aylık saçları seyrek özellikle üst tarafı herkes kazıt gürleşsin diyo ama kıyamıyorum hiç bi zaman kesmicem sanırım böyle uzasın 😬
Deletedmom189 Deletedmom331 3 ay 13 günlük şu durumda kestirmeyi düşünmüyorum ama virüs tamamen biterse inşallah biter o zaman kestireceğim
Mucizem_0809 Deletedmom331 ilk 1 aylık falandı galiba eşim kesmişti şimdi yaşında bugünde ben kescem inşallah saçları seyrek baya jilete vurcaz 😂
Annesirintugceuzun Deletedmom331 Bir farkı olmadı. Şu an 17 aylık yine de çok değil saçı. Zaten topaklandığı için kazıtmıştım 🤦🏻♀️😅
Ssevey Deletedmom331 Hiç kesmek istemiyordum çok saçı vardı kızımın ama sonra dökülmeye başladı açıldı yanları baya bizde eşimle evde kestik 5 aylıktı şuan uzamaya başladı baya 😊
Mucizem_0809 Deletedmom331 😂😂 kestik gitti kelloş bir bebişim var artıkın makinadan korktu ağladı biraz ama hallettik 😍