Ecicekks yavrusununannesii Merhabalar bizim doktorumuz agulin diye gaz ilacı verdi hastanedede yenidoğana onu kullanıyolarmış gayet memnun kaldık sizde bi deneyin isterseniz. Hemde bitkisel içerikli Olduğu için gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
Aslicetin92 yavrusununannesii 3 ay çektim. Biogaia ve sab simplex ikisini aynı anda kullandım. ( doktor bilgisinde) Bizi bi nebze rahatlattı. Çok şükür şuanda bitti. Damla kullanmıyoruz.
Aslicetin92 yavrusununannesii kusura bakmayın yeni görüyorum. Zaten gaz sancılarının normalde 3 ay kadar sürdüğü söylenir. 3 ay bitince bıçak gibi kesilirmiş sancılar. Şanslıysanız eğer 3. Ayda biter. 6 ay ve 1 yaşına kadar çekenler varmış. Zamanında çok araştırma yapıp çok dua etmiştim. Ne olur bitsin diye 🙏🤷♀️
pnrasel Bizimde gaz sorunumuz çok olmuştu biogia kullandık fakat doktorumuz onu hergün aynı saatte vermemizi söylemişti ayrıca hemen değilde bir hafta 10 gün kadar kullandıktan sonra faydasını görürsünüz yani bizde öyle olmuştu.
Canangun yavrusununannesii biogaia yanında ne kullaniosunuz biogaia gaz damlası değil çünkü bebeğin sindirim sistemi gelişmemiş olduğu için bağırsakları toparlio o relaktaz metsil yada sam simplex kullanabilirsin canım onlar gaz damlası
Canangun yavrusununannesii o gaz ilacı değil canım doktorundan gaz damlası işte yoksa basedemezsin gaz sancılarıyla biz metsil kullanıyoruz
Cananbaran yavrusununannesii cnm bı çay kaşığı zeytinyağı icir hicbiseyi kalmaz bende ilactan çare bulamadım doktorun öneri si zeytinyağı çözdü işimi ver hemen emzir ardında n yada mama ver🙂🙏
deryardakayra Olimbera şifa olsun innnşallah minnoşa gazlarından kurtulup mışıl mışıl uyusunlar inşallahhhhh 🤲🤲
Bubbles yavrusununannesii bende aynı dertten muzdariptir şuna kuzum 3 ay 21 günlük önerilerim -rezerve çayı iç çok zorda kalırsan bi çay kaşığı verebilirsin ben çok faydasını gördüm. - yaptığın her yemeğe kimyon koy. - kimyon çayı yap kendine- ayaklarını karnını sıçak tut.-internette gaz masajları var onları yap.-internette kiraz çekirdekli gaz kemeri vardı onu denedim ısıtıp karnına koyuyordum yumuşatıyordu karnını- ayaklarına masaj yap- her emzirmeden sonra gazını ağzından atmasını sağla yoksa mideden bağırsaklara inerse de çok sancı yapıyor. Çok şükür şimdi kızım kendi kendine atıyor gazını