yavrusununannesii probiyotik devamlı kullan benim görüşüm. Bizde doğdu doğalı kullanıyoruz 1 yaşında olmamıza rağmen. Doktorumuz tüm gaz ilaçlarını attırmıştı sadece probiyotik ile devam ettik. Hiçbiri benim oğluma yaramadı. Mama alıyorsa gazlı bebeklere doktor önerisiyle mama tavsiye ediyorlar. Anne sütü sadece alıyorsa yediklerine çok dikkat et. Gaz yapan yiyecekleri araştır ve tüketme.Kimyon tüket. Banyo , masaj zaten biliyorsunuzdur. Bebeğinizin ayaklarını karnını sıcak tutun. Ne yaparsanız yapın zaman çözecek bu durumu. Sakin kalmak ne kadar zor olsada ağlama krizlerinde geçiceğini söyleyin bebeğinize 🙏