Aselmevailaysena Fdmbllgl ben daha 3 ay oldu dogum yapali adet olmamıştım zaten ilk doğumda da 6 aylikken almistim sonra tekrar hamile kaldim işte tek carem igneydi 3.cocuga henuz hazir degilim 😊
Ebalp Umutegem belki ilaçtan ilaca farkediyordur canım mesignanın emzirmeyenler için her ay vurulanı var bide emziren anneler için 3 aylık olanı doktor öyle dedi
Umutegem Ebalp tamam cnm mesigna ayni ilac hemsire 9 yliktsn sutun degeri azaldigi icin vurunabjlirsin dedi 15 ay 18 gunluk olduk 6 aydir vurunuyorum. Hatta ablamin hemsire de 6 ayliktan sonra baslayabilirsin demis ofs basladi. 3 aylik olani pek onermiyorlar
Svg_eyl Ben 3 aylık olandan vurdurdm 2 defa 7 ay adetim olmadı aşırı derecede stres ve terleme yapıyor ama koruyuculuğu yüksek
Sln1010 Aselmevailaysena herkeste aynı etkiyi yapar mi bilmiyorum ama acayip derecede hormon bozuyor 1 sene ader olmadım bütün dengem alt üst oldu doktor yardımıyla zorla ader gördüm ve adet olmadıkça aşırı stres kilo alımı oldu düşünün yani doğumdan çıkınca eski kilima dönmüştüm su an doğum kilomdayim 1 kere yatırmışsınız ama bidaha tekrarlamayın size tavsiyem ben 3 doz yaptırdım çok çektim canım
Aselmevailaysena Sln1010 bu durumda hastaneye gidemiyorum spiral için ben koruduğumz halde hamile kaldım tek carem igneydi hap desen kesin unuturum risk alamam o yüzden 2 tane küçük bebegim var 3.yu allahım isteyene nasip etsin belki bu durumlar biterde 2 dozu yaptırmaya gerek kalmaz 🙇
Sln1010 Aselmevailaysena inşallah canım ama forumda gördüm bi arkadaş spiral takılıyor bu zamanda demişti aile planlama merkezleri var ya hem ücretsiz hem ilgi alaka güzel ve temiz bu doz geçsin de baya azalır inşallah virüs çünkü dediğim gibi çok çektim ben iğneden vajinal muayeneden korktuğum için sezeryan oldum ama bu iğne yüzüne muayene olmadigim doktor kalmadi hormonlarım bozuldu zorla adet oldum ki ben 3 doz yaptığım için 1 dozdan birşey olmaz sanmam