Minnoo35 bende acikcasi her ay yaptrmaktansa 3 ay kafam rahatboksun diye dusunmedim degil ama sizde olan tepki bendede olabilir yani yaptırmayın o zaman aslinda bünye ile oynuyoruz tepki vermesi normal biseyleri engellemek için başka şeyleri bozuyoruz ne kadr kötü 🤢🤢🤢🙄🙄🙄🤦♀️🤦♀️🤦♀️