kyrm BrcnBlgn yememesine ragmen çok guzel kakasını falan yapıyor yani bende anlamıyorum zaten bu aclıga nasıl yapabılıyo dıe
kyrm BrcnBlgn çok gervekten çok zor ustune gıtme dıyolar herkes doktorlar dahıl sabah bı tane yumurta rafadanını ekmek falan hıc bısey olmadan zorla yedırdım aksam uzerı işte 4-5kasık ıspanak aglama krızlerıyle tabı öyle dustu uyudu masıl dusmeyecem ustune ben nasıl edecem hıc bılmıyorum cok yıprandım psıkolojım hıc ıy degıl bı gun cınnet gecırcem dıye cok korkuyorum😭
BrcnBlgn kyrm Ustune gitmemek gerekio ama hicte yemiosa mecbur yedrcen ne yapican sabah patates puresine falanmi zorlasan agzina koy mecbur yutsun
kyrm BrcnBlgn hersey yaptım tabak hazırladım heweslenır cesıtlı olursa belkı dıye yok pankrk yaptım yok pure yaptım yok barı rafadan yumurtaya peynır falan eklıyım zaten sulu yutar dedım yok onlet yaptım yok agzında tutuyo tutuyo kafamı cewırdıgım an tukuruyo 😭
BrcnBlgn kyrm Aliskanlik haline getirmis senin verdigin tepki hosuna gdio olabilir.ben oyun yaparak surekli soru sorarak yemk yedgni unutturarak yedriorum valla tv karsisnda faln yedir bari hic yemeyen bebeklere dr tv karsisinda yedrmeyi onerio yada sevdgi bi czgi filmi acarak
kyrm BrcnBlgn aglamakdan içi çıkıyor canım yemegı gorur gormez hoşuna gıttıgını hıc sanmıyorum o yuzden tw telefona bıle kanmıyor yemın ederım camlara cıkarıyorum bebek kedı kus araba aman geldıker gıttıler yok suyla oynamayı cok sewer suyu acıyorum oynasın yesın dıe yok oyuncakları dokuyorum zurafa yesın dıye tutturuyo kafasını kasıga tabaga sokuyo yada sınırlendımı elınde hangı oyuncak warsa tabaga atıyo Allah razı olsun cözum bulmaya calısıyorsunuz ama ben konustukca ne kadar caresız kaldıgımı farkedıyorum hep böyle olumsuz konusuyorum ama ınan kı hıc abartmıyorum aklıma geldıkce soyluyorum bazı postlarda bunları yazmak içinde senın yorumlarını beklıyorum aman buda herseye kulp buluyo der yazmayı bırakırsın dıye bırınden bı cumle duyup cözum bulmayı o kadar ıstıyorum kı
BrcnBlgn kyrm Kiyamamya yemek yemektenmi soguttun acaba farkinda olmadan niye boyle yapiyorki bide 2 yasina gelmis yani kensi eline verdgnde yese bari kan degerlerine bakildimi hic
kyrm BrcnBlgn baktırdım b12 ile kanı dusuk onsda ılac kullanıyorum bıttı bıle bı şişe bılmıyorum kı naptıgımıda bılmıyorum napacagımıda canım ınankı
Anneoldum35 kyrm Merhaba oglunuz hala bişey yemıyor mu acaba?2,5 yasında hiçbişi yemıyo nerdeyse bıkac sey dısında onlarda saglıklı degıl asırı yoruldum yedırmeye calısmaktan ,begenmedıyse asla yemıyo azcık seyle gunu bıtırıyo.duzelne oldu mu sızde