Fasulyem geçmiş olsun kızımda sarılık geçirdi yüksek değerde hemde bir gece Işın tedavisi gördü sabahına çıkarmak istedim çünkü kızımın serum yerleri hep şişip değiştirmek zorunda kaldılar benimde yüreğim dayanmıyordu kızımın o çığlıklarına evde şekerli su içirdim gözlerini örtüm beyaz Işık’ta biraz beklettim hastanede de yaptıkları oydu zaten güneşe çıkarıyordum ara da bir ve sık sık emzirdim çok şükür atlattı bir daha da tekrarlamadı