Merhaba arkadaşlar, 31+2 haftalıkken doğum yaptım. Bebeğim şuan küvezde. Araştırmalar yapıyorum videolar izliyorum, sanki bebeğim hiçbir zaman normal bir bebek olmayacakmış hep bir sorun yaşanacakmış hep bir sorun olacakmış gibi bir algı var tüm videolarda. Prematüre anneler nolur cevap verin bebeğim hiçbir zaman zihinsel ve bedensel olarak normal bebek olamayacak mı? Hep bir korku mu olacak böyle. Hiç iyi değilim psikolojim iyice bozuldu