Dildeniz Nebicimanne gidersiniz ozaman bizim hiç belli değil ki tercih dışı çıktı hayır madem tercih dışı atama yapıyorlar o zaman ne diye tercih yapıyoruz ki saçma sapan bi sistem başka birşey değil
Nebicimanne Dildeniz aynen öyle ipka veren adamı gönderiyolar vermeyeni tutuyolar boşuna tercih yapıyoruz canları kimi istersen nereye isterse gönderiyorlar
Dildeniz Nebicimanne ben de anlamadım gitti kaç kişi bakıyor bu işlere neye göre yolluyorlar hiç aklım almıyor polis dışında tercih dışı tayini pek duymadım okadar değersiz polis memuru
Elazumra Twinkle 1200 tl bizde satılık ev bakıyoruz ya da lojman dusunuyoruz kiralar pahalı erzurumda genelde bu arada yardımcı olurum sormak istediğin bir şey olursa bende araştırmada bebek hemşiresiyim
ayazasaf Twinkle beni unutma 😄 erzurumluyum her konuda yardımcı olunur 😄😄😄 çok şanslısın bence helede merkezse eşin içinde çok iyi çok atraksiyonlu değildir
Twinkle ayazasaf yaa ins merkez olur. 😊 siz oradamısınız, yardımcı olursanız çok seviniriz gerçekten 😊🌸
ayazasaf Twinkle biz merkezdeyiz Ben üniversitede asistanım eşimde büyükşehirde mühendis 😄 güveniliriz 😄😄😄😄 yeriniz belli olursa yazın konuşuruz sahibinden de ev araya araya usta oldum dosta gşder ev bulurum 😄😄😄
Twinkle ayazasaf yaa çok sevindim gerçekten 🤗 tamm belli olunca ins görüşürüz. Bu arada benim de oğlumun adı asaf😌🌸
ayazasaf Twinkle 😍 ne güzel inşallah hatırlarsanız haberleşiriz hayırlı olsun 😍 ben doktoru vs bile ayarlarım 😄😄😄 kontrollere gideceğini
Twinkle ayazasaf sağlam yere denk geldik desenize😊 aslında buradan kaybedebilirim bu postu sizin içinde sakıncası yoksa intagramınızı alabilir miyim
Sy2019 Gamzelii1 gayet rahat olur senin için canım eşin için pek birşey diyemem benim üst komşum uzman gayet iyler adam düz memur gibi ekstra durum yoksa sabah gidiyor akşam geliyor
3452 Areliko hayat şartı çok pahalı. Kiralar bilhassa. Ayrıca çocuğum var okul yaşına kadar gidip gelip bir yerde büyütmek istiyorum .