Elifyasin Twinkle mng avm çok geniş canım içinde kaybolursun o derce ne bilim ya ben Erzurumu seviyorum aşığım bu şehire sizde bayılırsınız hakkınızda hayırlısı canm. İnşallah gönlünüzce olur herşey
Twinkle E_Defne çok çok büyük olması değilde orta boyutta olsa cok iyi olur, burada ki mutfağım biraz küçük, bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inss😌
Twinkle Elifyasin ahh gerçekten içimi rahatlattınız, inş bende aynı şeyleri düşünürüm😊 çok teşekkür ederim bu arada çok yardımcı oldunuz. 🌸
E_Defne Twinkle avmler cok uzakta degil hepsi merkezde zaten evet istanbuldan snra baya sakin bir hayat bkliyo sizi
Deletedmom_59 limonlukarpuzzz canım Sivas 😇 virus biterse pasabahcede oturup cayinizi icip mangalinizi yaparken benim dedigimi hatirlarsiniz insallah 😊
limonlukarpuzzz Deletedmom_59 şimdilik hala istanbuldayiz ama Ağustosta inşallah bu sözünüzü hatirlayacağim 😇🙏
Dildeniz Nebicimanne gidersiniz ozaman bizim hiç belli değil ki tercih dışı çıktı hayır madem tercih dışı atama yapıyorlar o zaman ne diye tercih yapıyoruz ki saçma sapan bi sistem başka birşey değil
Kahve_keyfi 1ogretmenanne keşke erganiye gelsen ya benim eşimde bekçi bizim tayin derdimiz yok hakkınızda hayırlısı olur insallah
Elazumra Elifyasin Aynen dadaskoy yolu üzerinde oturuyorum site de çok güzel burdaki evler merkeze de çok yakın tavsiye ederim
Elazumra AsyaDuaOz Twinkle dadaskoy yolu üzerinde evler çok güzel site yeni ztn bende orda oturuyorum oralara bakabilirsiniz
Dildeniz Rumeysa34 of çok zor valla rabbim hakklımzda en güzelini nasip etsin hepimize sizin yine bizimki gibi değil yolluyorlar diye biliyorum ama polis geldi mi emekli olana kadar kalıyor