Tabikide evdeyiz. O kadar üzülüyorum ki artık insanlar esnetmişler herşeyi. Tamam anne babasına gidenler 1 ya da 2 kere gidenler neyse bi nevi. Ama bu gözler kalabalık ramazan sofraları gördü instagramda. Bide sosyal mesafe yok sarmaş dolaş. O kadar kendimizi sıktık boşunaymış bu kadar çaba. Bikaç kendini bilmez yüzünden bizim yaşadığımız sıkıntılar boşa gitti. Daha çok sürer bu süreç. Keşke insanlar biraz daha sıksalar kendini .Halbuki bu süreç sadece sağlık olarak değil maddi manevi her türlü yıpratıyor bizi. Böyle devam ederse ben sonumuzu düşünemiyorum