Solocann12345 Pembebeyaz önce Annemlere sonra Kayınvalidemlere ardından ablamlara gidip ev gezmesi yapıcaz bayram gibi bayram edicez🌺 Ama Seneye inşallah Bu Yıl Evdeyizz🥳🙈
Deletedmom245 Pembebeyaz eşimin elini öpücem o benim elimi öpücek oğlum ikimizin elini öpücek kolonya çikolata sonra otur tv izle falan öyle olur herhalde🤣🤣🤣
Hilaliahmer Pembebeyaz 2 aydır evdeyim 20 dk mesafesindeki annemlere bile gitmedim. İşin ciddiyetini evine ateş düşenler bilir babaannemi koronadan kaybettim 2 hafta önce. Keşke biraz daha sabretse insanlar çok gevşediler çok.
Deletedmom318 Pembebeyaz Gidicem tabi. En güzel giysilerimi giyip balkonuna gidip çekirdek cıtlicam 😅 aileleri de görüntülü aricam 😅🤭
Elistosunanasi Pembebeyaz çok bunaldım bi yerlere gidip kafa dağıtmaya o kadar çok ihtiyacım var ki annemi de çok özledim teyzeleri dayısı herkes o kadar çok görmek istiyorlar ki bebeğimi maalesef evdeyiz bu bayram 😔
Birkoalaanasi Balkon dewamke. Görüntülü arayacağım aileleri, site sakinleri sakin olup çıkmazsa dışarı, kızımın fotoğrafını çekmeyi düşünüyorum yeşillik allı güllü yerlerde 🥀 bir umuttur yaşamak.