Balanne_ bizim de 3.5 aylık neredeyse doğduğundan beri mukuslu kakası 1. Aydan sonra doktora gidemedim kontrol için bu virüs olayıyla. Sağlık ocağındaki hemşiremize sordum sadece mukussa fazla takılma kan, ateş huzursuzluk var mı diye sordu. Yok dedim. Ama bizde hırıltı ve sütün ağzına geri gelmesi var. Biraz daha izlemelisin ekstra bir huzursuzluğu olursa doktora götür şimdilik evde kalman daha iyi dedi bakalım 🤷♀️ Benim de büyük kızımda olurdu da arada olurdu köpük mukus. Ama bunun hepsinde var. Bi de pişik olmaya başladı iyice anlayamadım gitti. Kan döküntü vs. Hiç bişey yok keyfi de iyi.