Flzkryr aynı bizim de böyle bize kusma var ama öyle burundan falan gelecek kadar çok değil, 3 keredir nokta şeklinde görüyorum ben de işte 9. Gün bugün 10 gün sürüyo yan etkileri sanırım, aşının prospektüsünde kanlı dışkı seyrek görülür yazıyo ama takipteyiz işte bakalım