Ktugba21 şeker ciddi şekilde zararlı hele yenidoğan bebeğe, karaciğer ve böbrek enzimlerini etkiler ve daha bir çok zararı var, bebeğinize bişey olmaz ama ileride sağlık sorunlarına yol açar. İlk altı ay anne sütü dışında su bile vermedim ki yaz bebesiydi Belek’te yaşamamıza doğumdan beş gün sonra düzenli olarak her gün bebeğimle dışarı çıkmamıza (o sıcaklarda) rağmen su vermedim, sağlık ocağındaki doktorumuzla oğlumun kendi doktoru su vermeyin demişti. Gaz da zaten üç ay içinde geçiyor, kendi yemeklerinize kimyon katabilir kimyonu kaynatıp süzüp suyunu kendiniz içebilirsiniz. Yada doktorunuz gaz damlası verebilir. Anneliğiniz hayırlı olsun sağlıkla huzurla keyifle büyütün 💙🧿🦋