JustGrace 35_gkgk_35 bence aşırı pahalı. Tabi gelir düzeyiniz nedir bilmiyorum ama ben oğlumun doğumgününde kotondan ve başka mağaZalardan kombin yapmıştım 100₺ ye yakın bir miktar ödemiştik. Vakitiniz varsa araştırma yapın derim 🙏🏻
Mommy_ 35_gkgk_35 Neden linç olsun ki 🌸 Bence bu kombini siz kendiniz de yapabilirsiniz farklı mağazalardan. Kumaş kalitesi, dikiş vs sorunu yoksa fiyat abartı değil bence
35_gkgk_35 Mommy_ aayfa yorumlarında 3 4 aydır takipteyim okuyorum herkes çok memnun bi kaç yorum yapan anneye mesaj attım hepsi çok memnun elbilerin yakından çekimlerini attılar gerçekten güzel yani 😇
Ahsenay 35_gkgk_35 gayet normal fiyatı canım bu tarz şeyler pahalı oluyo ne yazık ki ve çokta güzelmiş oğlanlara çok yakışıyor böyle şeyler 😊
mervezezee 35_gkgk_35 çok guzel de inşallah dolandırıcı sayfa değildir Bu görsel disind başka birsey gelmesin
35_gkgk_35 morsevenfilolog 3 4 aydıe araştırıyorum ama bu sayfa yorumları vs hep dikkatimi çekti bakalım umarım sayfanın yorumları kadar memnun kalıcakmıyım🥰
35_gkgk_35 AsyaDuru tabi 1 kerelik gitmek için kimse o parayı vermez yani ben vermem 😇 bi kemer farklı renkte gömlekle tekrar kullanılır 😇🌼