Anneler merhaba oglumun dogum günü için

Bu takımı almak istiyorum bulabildigim en uygun fiyatlı takım bu 210 tl ikisi. Diger sayfalarda sadece bebek slopet en uygun 190.. Siyah renk alıcam daha sonralarda elbiseye kemer vs takar kullanırım diye düşündüm.. Sizce çok mu pahalı? Ben biraz yüksek diye düşünüyorum ama bilemedim çelişkide kaldım.. Dedigim gibi lütfen kötü yorum linç tayfa gelmesin🤗🌼💙