78bb bu anlattıklarının daha fazlasını yaşadım. Ama yine de hakaret edici sözler söylemiyorum. He bayılıyor musun diye sorarsan yüzlerini on yıl görmesem aklıma gelmezler . Ama bu durumda olduğumuz için de çok üzülüyorum. Hem eşim adına hem de çocuklarım adına. Çünkü çocuklarım, özellikle dede sevgisinden (benim babamda yok) mahrum büyüyorlar. Yeni bebeğim var (3 aylık olacak). Dedesi daha bir kez k.validemle görüntülü konuşurken bile gelip bakmadı yüzüne. O yüzden çocuğuna, torununa düşkünluklerinin kıymetini bilin . Arıyor diye böyle sözler söylemeyin. Hergun gelmesini de doğru yolla kırmadan dökmeden kısıtlayın.