78bb Bence bu kadar ön yargı çok çok fazla, sizin de anneniz var, biri de sizin annenize bu şekilde davransa hoşunuza gider mi, siz de ilerde kayınvalide olucaksınız, ne ekerseniz onu biçersiniz, gelinsiniz sonuçta iki dakika arayıp konuşsanız birşeyiniz eksilmez, kocanızı seviyorsanız ailesini de sevmek zorundasınız, o annenin çocuğu bilemezsiniz ne eziyetlerle büyütmüş, kalkıp bu şekil de yüzsüz falan demeniz ayıp olur, siz gönüllerini hoş edin arayın insanlık sizde kalsın hiç değilse kocanızın hatrı için susun..