hayalperest_ 1.5 yasinda ayin 22sinde tam 18 aylik olcak. 11 aylikken olcturduk magazada 19 du oyle aldik hala onu giyiyo. Emin olamiyorum numarasindan yanlis numara da almak istemiyorum inanin kafam cok karisik. Gecen olctuk 13.5 cmdi yanlis olcmediysek tabi. Netten baktim sanki 20 diyodu. Ayy valla cok sıkılıyorum su ayak numarasi olayina kesin bilemiyorum diye alamiyorum da.