Eesmaaanur İlk adım ayakkabısı almayı düşünüyorum. Ama ne almalıyım hangi marka olmalı hangisi iyidir bilmiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız marka nedir?
Yuliya1219 Eesmaaanur ben vicco aldim cok memnunum. Su siralar yine almayi dusunuyorum yine vicco alicam
zeynepzeze Vicco çok öneriliyor. Ama ben Adidas’ın ayakkabılarını çok beğeniyorum. Bende alacağım bakalım 😊
2lokummannesiii Yuliya1219 ya benim oğlumun ayağına uymuyor sanki ayakkabılar 9 aylık 18 küçük 20 büyük geliyor ama bazı ayakkabıda 20 küçük saçma bir şey bi oldurtamadım kaç almalıyım gerçi daha kendim almadım hediye olanları denedim ayağında durmuyor.
Yuliya1219 2lokummannesiii ben vicconun magazasinda olcturmustum 11 aylik falandi 19 numaraydi ayagi. Simdi gidemiyoruz malum virus evde kendimiz olctuk. 20 alicam ama bende tam emin degilim dogru mu olctuk diye.
hayalperest_ Yuliya1219 23 falan olur tam yaşındaysa benimki 14 aylık 25 oldu ama bir numara büyük dışarı çıkacağımız zaman olur diye düşünüyorum 20 çok küçük geldiği için atladım 😂