Ayca benim kızımda doğumda gozu artik mikrop kaptı sanirim...3 ay boyunca onun pisliğini çektik sonra doktora götürdüm baktım geçecek gibi değil NETIRA adlı göz damlası ve TERAMISIN denen krem verdi iki kullanmakla geçti ..umarım seninkininde öyle olur...