Ayca yok bizimki parmaktan değilde mikrop kaptı çapaklandı bole hiç açılmıyodur neredeyse ben ılık su ile temizledim ilk ama şey yapın bir kere bi yöne doğru silin bir daha aynı pamukla geriye dönmeyin sonra anne stü akıttım sürdüm iyicene gözüne bol şekilde bir gün yapınca geçti sonra diğer gözü kapmıştı onada aynkşekil yaptım oda bir günde geçti bir daha olmadı çok şükür dr götürmüştüm kanal tıkanıklığı bole yünde 5-6 kere sarı renkli böle olursa ozaman bakılır demişti bizimkinin o denli değildi