Bitosbik bir yazı okumuştum bebekler emerken koşmuş gibi yorulurmuş canım. Dinlenmesine izin verin diyordu. Daha çok küçük uyuması çok normal. Benimki nerdeyse 6 aylık olacak o bile uyukluyor emerken. Sen o uyusa da ayırma memeden. Biraz uyuklayıp emmeye devam edecek. Yanaklarına hafir hafif dokunabilirsin, çenesine parmağınla uyarıda bulunabilirsin, burnunu hafifçe sıktırabilirsin. Bunlar tekrar emmeye devam etmesini sağlar. Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 😊