BusraElaa MilaMerve memnunum ama doyurmuyo bebeğim 1 saat sadece durabiliyo ve 50 60 ml den asagi yemiyo daha 3 aylik sma denedim icmedi bunuda denicem olmadi humana da durcam artik
Mrvdmrbkc13 BusraElaa kız benimki bir bucuk aylık 90 ml içiyor 2 bucuk saat anca tutuyor sonra yine açıkıyor sen az veriyorsun sanki
BusraElaa YazCilegi maalesef. 2 numaraya gecince baska kullanicam zaten ek gidayla beraber aşırı tuketmez
Cansu1234 İyi günler kızlar biz 17 ağustosta doğduk malesef 37 haftalık sezeryan doğum olduğumuz için sütümde gelmedi şimdide sütüm var ama emme refleksi pek iyi olmadığından bide hastanede biberonla mama aldığından beni emince isdediği hızve yoğunlukta süt gelmeyince ağzına kızıyo bende sütümü sağıp biberona koyup veriyorum içiyo ama doymuyo doktor mamsyla destekle dedi bende 3 saatte 1 30ml mama veriyorum ilk 2 gün doyuyodu şimdi gene 30ml le doymuyo gibi 3 saat yerine 2 2 buçuk saate acıkıyo napıyım 30 ml 1 ölçek koy dedi doktor mamayımı çoğaltsam 60a 2 ölçek yapıyımmı sizce bide bu bebiş gece hep emiyo gibi yapıyo emzik vermedim veriyimmi