GHSU eğer suyu çok sıcak kullanıyorsanız hangi gramaj kullanırsanız kullanın topaklanıyor. Su orta sıcaklığa geldiğinde yani 40 ile 50 derece arasında mamayı hazırlarsanız topaklanma olmuyor. Ben hipp combiotic kullanıyordum. Onun arkasındaki hazırlama talimatı buydu. Bende 1 hafta oldu bebelac gold geçtim. İlk gün hazırlarken bir sıcaklık belirtilmediği için suyu biraz sıcak koymuşum aynı sorun başıma geldi. Isı düşünce bir daha hazırladım ve iyice çalkaladım. Topaklanma olmadı. Sonra burada yorumlardada ısıdan kaynaklı yaşandığını öğrendim