CinarciginAnnesi Sahreyldrm neresindesin canım tarsustsyim bende çok sıcak dışarı gerçekten Allahtan bizim ev biraz serin şuan için
Sahreyldrm CinarciginAnnesi biz Mersin merkezdeyiz eşim Tarsus’ta çalışıyor gidiş geliş yapıyor ama burası daha sıcak diyor
CinarciginAnnesi Sahreyldrm aynen yanıyor valla heryer bebisler terlemeye başladı bile nerde çalışıyo canım fabrikada falanmı benim eşimde sut fabrikasında belki aynı yerdedirler😁😁
Gzrilknur Glcnlts Mersin de yaniyüürrrr 🥵🥵🥵🥵 birden bire bu nedir ya 🤯 bebeyi nasıl uyutacağımı şaşırdım jet hızıyla battaniyeye veda ettik 😅 bayramlık için düşündüğüm tüm uzun kollular iptal 🤷♀️😏
Sahreyldrm Gzrilknur gerçekten Mersin yandı kavruldu resmen cocugumun her yeri su içinde kaldı yeni banyo yaptırmıştım daha 🤦🏻♀️
Sahreyldrm CinarciginAnnesi aynen şuan emziriyorum kafası resmen su gibi oldu kolları terler mi bildiğin kolu terledi çocuğun ya 🤦🏻♀️ yok kuzum cezaevinde çalışıyor benim eşim gardiyan
Sahreyldrm CinarciginAnnesi gündüz öyle ama gece de altına şort giydiriyordum sadece çıtçıtlı bodyle nasıl olacak anlamadım ya hasta olacaklar böyle
CinarciginAnnesi Sahreyldrm ben ince bi pijama üstüne ince uzun kol citcitli badi giydirip Corapsiz yatırıyorum şimdilik böyle bakalim
Sahreyldrm CinarciginAnnesi tam hastalık havası işte bı bakıyorsun esiyor bı bakiyorsun kavruluyor ortalık
Dogavesultan Glcnlts bizde 3 gündür klimayı açmaya başladık çok sıcak uyumuyor sıcakta hem klima açık hem pencere açık çok soğuk olmasın diye