Glcnlts Kizlar dun aksam kizimi sicaktan uyutamadim en son klimayi actik hemen baygin sekilde uyudu sabaha karsi kalktim klimayi kapatt daha 3 aylik ama terlemeye basladi bile hasta etmekten korkar oldum
Sahreyldrm Glcnlts al Mersin’den de o kadar 🥵 36 derece çocuk su gibi terliyor ne giydirecegimi şaşırmış durumdayım
Arzu0101 Glcnlts bitirdin bizi adana diyesim var yaniyoruz resmen 🙄2ay 21 günlük bebeğim var benimde aşırı derecede huzursuz 2 gündür zorla gece uykusuna geçiyor üstelik aşırı bı sıcaklık ta yok evin içinde
VERA19 Glcnlts Yaklaşık 2 aydır yaşadığım yerde hava 40-42 derece.Klimayla yaşıyoruz çünkü nem oranı çook fazla.Klima hiç kapandı mı 2 aydır bilmiyorum kızımı kalın giydiriyorum mecbur kış ayı gibi😳
Keremozaninannesi Glcnlts bizde mersindeyiz ve pencereler açık uyuduk tek zıbınla yatırdım ev alev ateş atıyordu resmen 😬
Buraknannesi Bizde uyuyamadik en son duş aldirdim oğluma öyle uyuttum klima acmaya baslamadim ben henüz erken diye düşünüyorum
Badevehande Bende adanalıyım dün eriyorum sandım🙄 yalnız klima için erken bence . Nerde oturuyorsunuz?
CinarciginAnnesi Sahreyldrm neresindesin canım tarsustsyim bende çok sıcak dışarı gerçekten Allahtan bizim ev biraz serin şuan için
Didemadanali Biz de Adana’da oturuyoruz.. havalar çok sıcak olmaya başladı yazlık kıyafetlere geçtim benimde oğlum sicakliyor odayı havalandırın mutlaka, klima için erken diye düşünüyorum ince kıyafetler ile rahatladi 😊
Glcnlts Mavi bulvarda oturuyoruz ya ben 3 aylik die citcitli iyi uyutmaya korkuyorum birde evi acinca cocuk etkilenir die ne yapacagimi bilemedim klimayi acip cocugu baska bir odada uyuttum nasil atlatacaz bu donemi bilemedim kizlar
Badevehande Glcnlts canım askılı çıtçıtlı üzerine bi kat alt üst giydir yeterli. Zaten 15 gün sonra haziranda durulmaz mecbur açacaz klima😂
Arzu0101 Glcnlts ooww o sıkıntı o zaman ..ya çocuklar büyük olsa giydir askiliyi yatır ama daha çok küçükler terlerlerse de sıkıntı insan arada kalıyor
Sahreyldrm Keremozaninannesi biz daha pencereleri açamadık korkuyorum da citcitliyla yatirdim yine terledi bugün mersindeyiz ama siz hangi semttesiniz?
Keremozaninannesi Sahreyldrm yenişehir kocavilayetteyiz canim benim oglan 18 aylık ve sıcağa hic gelemiyor hemen terliyor
Sahreyldrm Keremozaninannesi aynen sizinki büyükmus benimki de biraz kilolu o yüzden hep de isilik olmuş boynu kolları bacaklarının bigumlari kıpkırmızı tek citcitliyla durmasına rağmen