Alminam ah şöyle foto atma özelliği olsaydı keske 😀 şöyle anlatayım ön tarafa gelicek kısım yeşil popo yarısından sonrası beyaz hani şu çizgi varya işaret ordan sonrası beyaz işte.. ama kakada falan sızdırma yapmadı.. yapıstırma bantları falan geniş göbeği güzel kavrıyor.. ay pazarlamacı gibi oldum şuan 😅😅 açıkcası paketi ilk açtığımda prima gibi bişey bekliyordum görüntü kalınlık olarak ama prima gibi değil görüntüsü inceliği ama sonuç olarak güzel bez. ben canbebe ve molfix de almıştım denemek için ama iki adet kullanıp beğenmedim ölece kaldı onlar