Burcuveburcum bence dantelli olmak zorunda değil, mesela benim dolabım yazlık kısmı hep mini şortlar ve askılı yapışık üstlerle dolu. Kışında hep tayt ve yapışan bir üst giyerdim. Bence giyilebilir gayette, hani sizin tercihiniz dantelliyse dantelli dr giyebilirsiniz buna ne engel ki? Ben hamilelik öncesi de böyle giyinirdim hamilelik de de doğum sonrasında da giyim tarzım değişmedi. Sizi engelleyen nedir tam olarak?