Dün “Herşey seninle güzel” filmini izlerken oradaki kadının tek başına kocaman yatakta sadece atlet ve boxerla uyandığını görünce kafamda bi ışık yandı🙄tshirt ve tayt tshirt ve şort dışında da hayat varmış nasıl şık uyunabiliniyormuş. Kendimi bu ara çok paspal hissediyorum halbuki çocuklardan önce dantelli askılı çamaşırlarla uyurdum şimdi göğsüm açık uyuyakalıyorum ama hiç çekici değil🤷♀️
Nasıl olmalı sizce bu ev giyim uyku için kıyafetler?