KerimalpinAnnesi Bence rahat ol. Sen kendini böyle düşünerek sıkarsan yarın öbür gün yemek tuzlu olmuş diye tavır yapma yüzü bulurlar. Dediğin doğru ama, eşinin destek olması lazım bu konuda sana. Tabi erkekler için hava hoş, onda işi çeken sen. Muhtemelen yemek yedikten sonra sohbet muhabbet de oluyorsa hoşuna gidiyordur. Tamam eşinin ailesi, başının üstünde yeri var ama ben senin kadar sabırlı olamazdım. Yani gelmeyin demesem de odadan çıkmazdım, sessiz kalamaz laf atardım, yemeği kötü yapardım vs bi şekilde belli ederdim.