KerimalpinAnnesi Okurken gerildim vallahi. Açık açık konuşsan kötü gelin olursun, böyle sürdürmeye devam etsen mutsuz olursun. Yine de ben olsam mutsuz olacağıma kötü olmayı tercih ederdim. Çocuğuna bakıyorsun, yapman gereken ev işlerin var, kendine vakit ayırmak istersin haklı olarak vs vs. Her gün her gün ev ev üstüne olmaz. Ha işleri ortaklaşa yapsanız anlarım. Ama işler sende, yemek sende, e evinin düzeni ve çocuğun sende, bi de oruç halinle.. Konuşmaktan başka çare yok gibi duruyor..