Gfrn Sulegorkem kot pantolonlarınızı ne zaman giymeye başlamıştınız ben korkuyorum düğmeli şeyler giymeye acaba 40 ım geçince giyebilir miyim
Sulegorkem Gfrn 50 inci günden sonra giydim bir deniyim dedim denedim ve oldu sadece çok düşük belli olan pantolanlarımı giymiyorum ne olut ne olmaz dikişin üstüne geliyolar diye eğer çok aşırı sıkıyosa bekle birazdaha ama aşırı sıkması yoksa hiç birşey olmuyo merak etme
diraraa Doktoruum dogumdan 1 ay sonraki kontrolumde yavas yavas mekik cekebilirsin demisti bana ama ben 2.aydan sonra basladim bi skinti yok gibi simdilik :) O gobek bende de var korse kullaniyorum kalan 10 kiloyu da vermeye calisiyorum