Benim 20 gün oldu anneler kocaman bir göbeğim var 😔 hatta başlık açacaktım ben ne yapacağım sürekli emziriyorum bol sıvı tüketiyorum yemek de aslında çok yemiyorum vakit buldukça uyuyorum yemek gelmiyor aklıma ama kocaman göbeğim var ne yapacağım ben yardım edin lütfen 🙏🙏🙏