Gokceveada havva57 evet çok acı veriyo ya ben dolaptan soğuk su çıkarıp tutuyorum bi süre geçiyo bide gözümü kaşımıştım o elle böyle bi yanma şekli yok ona da buzluktan bezelye tutarım😂
Deletedmom14 havva57 bende bu gun aynı dürümü yaşıyorum.iki elim birden mahvoldu ,ağlamamak için zor duruyorum. Aldırdınız mı krem ne ıyi geldi acaba
Deletedmom14 havva57 teşekkürler bende anestol ve stilex i karıştırıp sürdüm yarim saate geçti. Ne dayanılmaz biseymis yaa
havva57 Deletedmom14 Allah kimseye yaşatmasın bu hissi valla çok kötüydü çok şükür rabbim şifasınızı versin inşallah
SerpilG havva57 birsürü şey denemiştim geçmemişti. Nolursa olsun dayanamıyorum diyip domestosla ovaladıydım bisüre. geçti ondan sonra