Nesizade merhaba 🙏🏻 Bizim hem diş hemde yaş atağı vardı doktorumuz öyle söylemişti geçici bir süreç öncelikle bunu söyleyeyim sabırlı olun aileniz yanınızdaysa destek alın sizin için süreç daha kolay gelecektir 😊 başka söylemek istediğim bir şey var bu süreçte ben bi hata yaptım çok dil ağrısı çekiyeodu azı dişlerinden ötürü doktorumuz bir süre sıvı beslensin demişti bende çorba veriyordum şimdi 1 yaşından itibaren yemek yemeyi çiğnemeyi kesti sadece canı istediği çok sevdiği şeyleri çiğniyor asla sebze yada katı gıda yemiyor. Sadece çorba istğyeo meyve istpyeo siz siz olun aman yemiyor diye üzülüp sıvı beslemeyin şuan da tam 2 yaşında hala daha yemiyor malesef 😭 kreşe falan yazdırmayı destek almayı düşünüyorum